Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje / Wymiany / Zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecam odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się ze mną pod adresem sklep@aytul.pl, w tytule wpisując "Przesyłka + nazwa produktu".

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeśli produkt jest niezgodny z umową, kupujący może zażądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba że naprawa bądź wymiana nie są możliwe lub wymagają nadmiernych kosztów ( dopiero wówczas możliwy jest zwrot gotówki).

Jeżeli zakupiony produkt okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, proszę o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Reklamowany produkt razem z wypełnionym Formularzem Reklamacji oraz dowodem zakupu należy wysłać na adres: Marviol Mariusz Wiśniewski;ul. Palacza 109/29, 60-273 Poznań, z dopiskiem "Aytul-reklamacja". Dla bezpieczeństwa, proszę o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej.

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformuję Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensuję poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażę Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych i odeślę na mój koszt reklamowany produkt.

 

W razie pytań dotyczących reklamacji proszę o kontakt pod adresem sklep@aytul.pl, w tytule wpisując "Reklamacja + nazwa produktu". Udzielę wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Wymiana

  1. W celu dokonania wymiany towaru należy najpierw wypełnić Formularz Zwrotu/Wymiany, w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na jaki ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres e mail: sklep@aytul.plw tytule wpisując „Wymiana + nazwa produktu do wymiany”. Po otrzymaniu przez Sklep Formularza Wymiany/Zwrotu, Klient otrzyma maila z potwierdzeniem dostępności towaru, (co oznacza wyrażenie akceptacji Sklepu na wymianę towaru)

  2. Po potwierdzeniu dostępności towaru produkt(y) razem z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany oraz dowodem zakupu proszę wysłać na adres: Marviol Mariusz Wiśniewski, ul. Palacza 109/29, 60-273 Poznań z dopiskiem „Aytul-wymiana + nazwa produktu do wymiany”. Dla bezpieczeństwa, proszę o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej.

  3. Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, proszę o przelanie na konto sklepu różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „Wyrównanie do zamówienia nr…………”. W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przelewu. Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez sklep wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w Formularzu Zwrotu/Wymiany. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Produkt(y) razem z wypełnionym Formularzem zwrotu/wymiany oraz dowodem zakupu proszę wysłać na adres: Marviol Mariusz Wiśniewski, ul. Palacza 109/29, 60-273 Poznań Dla bezpieczeństwa, proszę o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej.

  2. Jeżeli nie odnotuję przeciwwskazań, na Twój adres email prześlę informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w Formularzu Zwrotu/Wymiany.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl